Korduma Kippuvad Küsimused
Jah, tarnime tooteid kõikidesse Euroopa riikidesse. Nägemaks kas Teie asukohta kauba tarnimine on võimalik, palume Teil sisestada kontrolliks vajalikud tarneandmed.
Tarneaeg sõltub enamasti riigilt ja asukohalt. Valdavalt on selleks 1 – 14 tööpäeva, kui just lisaks toote kirjeldusele tarneaja osas teisiti märgitud pole
Klientide rahulolu on meie meeskonna prioriteet nr.1! Kauba tagastamise võimalus on 14 päeva, seda alates kauba kättesaamise hetkest. Täpsema info saamiseks tutvu meie tagastamise tingimustega.
Kohe pärast Teie kauba postitamist saadetakse Teile vastava sisuga info, millest leiate kogu vajaliku informatsiooni nagu on seda jälgimise kood ja kauba staatus . Kõikidest muutustest seoses kauba tarnega teavitatakse teid koheselt.
Mõnel transpordiga tegeleval ettevõttel võtab vahel kuni 5 tööpäeva aega süsteemis staatuste uuendamine seega muretsemiseks pole põhjust. Kui Teie poolt tellitud kauba staatus peaks uuenema, teavitatakse Teid sellest koheselt.
Kui Teie kauba staatus pole rohkem kui 7 tööpäeva jooksul muutunud, on Teie kaup ilmselt tollis töötlemisel.
Kauba tagastamise soovist kirjutage meile info@northnavia.ee
Kirjale tuleb lisada kindlasti tellimuse number ja nimi, ühtlasi ka põhjendus miks soovitakse toode/tooted tagastada. Meie meeskond võtab Teiega kohe esimesel võimalusel pärast kirja laekumist kontakti.