Transporditingimused - Northnavia

Äri- ja erakliendi teenindus: +372 5625 0717 tööpäevadel E-R 9:00 – 17:00

Äri- ja erakliendi teenindus: +372 5625 0717 tööpäevadel E-R 9:00 – 17:00

Transporditingimused

Transport

Teil on Northnavia.ee ostukeskkonnast ostes võimalik valida erinevate transpordiviiside vahel, mida Kaupmees pakub.

Juhul, kui olete tellimusse lisanud erineva tarneajaga tooteid, siis arvestatakse tarneaeg kõige pikema järgi. Kauba tarneaeg on märgitud Müügilepingu kinnitusel.

Erinevatel toodetel võib olla erinev tarneaeg. Eesti laos olevate toodete puhul on tarneaeg 1-3 tööpäeva. Tellimist vajava kauba tarneaeg võib varieeruda 7 kuni 24 tööpäevani. Tarneaeg on reeglina märgitud tootelehel.

Kaupmehe transpordiviisi maksumust näete ostukorvis enne Müügilepingu sõlmimist. Transpordiviisi maksumuse arvestamisel võetakse arvesse ka ostukorvis olevate kaupade kaalu, kogust, mahtu, eritingimusi ning tellimuses olevate erinevate kaupade saatmis-, pakkimis- ja saatmisvõimalustest sõltuvalt.

Väiksemate saadetiste puhul, mille kaal ei ületa 31 kg ning pikim külg on lühem kui 175 cm, rakendub uksest-ukseni transport.

Suuremad saadetised toimetatakse mahalaadimiskohta, kus peate tagama mahalaadimise võimaluse.

Transporditasu arvutatakse ostukorvipõhiselt (s.t ühekordne tasu ühelt Kaupmehelt ostetud ühele aadressile toimetatava Kauba suhtes).

Kauba vastuvõtmisel on kauba ostja kohustatud kontrollima kauba pakendi seisukorda ja teavitama võimalikest pakendi ja kauba vigastustest koheselt kauba vastuvõtmisel.

Kaupade transport on võimalik kõikjal Eesti piires. Kaupade transpordis väljapoole Eestit tuleb Kaupmehega eraldi kokku leppida.

Northnavia.ee transpordiviisid:

  1. Ise järeletulemine
  2. Kulleriga koju
  3. Kaupmehe transport

Ise järeletulemine – Tellitud tooted toimetatakse Northnavia esindussalongi väljastuspunkti, mis asub aadressil Kangru tee 17-B2, 75413 Harju maakond. Väljastuspunkti jõudnud kauba kohta saab klient teavituse SMS ja/või e-maili vahendusel. Northnavia hoiustab tellija tellitud kaupa väljastuspunktis tasuta 14 päeva alates hetkest, mil tellijale on kauba saabumisest saadetud teavitus. Kui kauba tellija ei ole kaubale järele tulnud 14 päeva jooksul, siis rakendub tasuta hoiustamise perioodi lõppedes kaubale hoiustamisstasu. Kaupu ei ladustata üksteise peale ning hoiustatakse EUR tüüpi alustel. Hoiustamistasu rakendatakse ühe EUR alusekoha järgi 0.30 EUR/ööpäevas. 

Kulleriga koju – Valides kohaletoimetamisviisiks “Kuller”, tuuakse tellitud kaup Teile kohale märgitud aadressi maja välisukseni või lähima mahalaadimiskohani. Kui tellimusega seotud kaup Kaupmehe lattu jõuab, võtab kuller Teiega ühendust ning lepib kokku täpse kohaletoimetamise aja. Kauba tasumisel mitmetes osades tasutakse viimane osamakse kullerile kätte. Kaardimakse võimalusest teavitab Teid kuller, kuid arvestada tuleb, et osad kullerid aktsepteerivad ainult sularahamakset.

Kaupmehe transport – Kaupmees võtab Teiega ühendust, lepib kokku aja ning toob Teile Kauba Müügilepingus kokkulepitud sihtkohta.

NB! Paki kättesaamisel veenduge koheselt, et kaup ei oleks rikutud. Vigastuste ilmnemisel tuleks need koheselt fikseerida (foto). Soovi korral kaupa tagastada, palun tutvuge tagamistamise tingimustega siit: Tagastamine/Ümbervahetamine.

Shopping Cart
Scroll to Top